יום חמישי, 17 ביוני 2010

סלבס מעיסת נייר

למרות שבדרך כלל אני אוהבת ליצור מעיסת נייר דמויות חדשות פרי הדמיון וההשראה, מדי פעם יוצא לי ליצור דמות מוכרת, בעיקר מסרט מצוייר או משחק מחשב, כמתנה למישהו אהוב שאוהב את הדמות. כך למשל יצרתי את הומר סימפסון לאחי היקר כמתנה ליום הולדתו. גובהו של הומר הוא מטר (כמעט כמוני...) ונוכחותו מרשימה:


את ריימן, גיבור משחקי מחשב עוד מהימים שאני הייתי ילדה, יצרתי כמתנה ליום ההולדת של בני האהוב. מיותר לציין את תגובות ההשתאות של הילדים שראו את ריימן "בחיים" וביקשו לעצמם גם אחד...


את איה, או איקו חמוריקו, כמו שקוראים לו אצלנו, לא צריך להציג. לחמור הזה יש מקום של כבוד אצלנו בבית. יורשת העצר אימצה אותו בגיל שנתיים בערך, וחוץ מלרשום אותו בתעודות הזהות שלנו, עשינו איתו הכל. חצינו יבשות, טיפסנו על הרים, חווינו שמחות וגם משברים, אך בעיקר היו לנו המון רגעים קסומים. חמור או לא, אצלנו הוא בן בית.


משפחת הברביונים נוצרה מתוך נוסטלגיה פרטית שלי וגעגוע למשהו אהוב מהילדות שלי, שהסתיימה לפני שנתיים בערך, עת הפכתי לעלמה צעירה...


ולסיום, חצי סלב, וזה קומקום התה ממסיבת התה של הכובען המטורף מעליסה בארץ הפלאות.  ברשימת המטלות שהצבתי לעצמי נמצא גם חתול הצ'שייר מארץ הפלאות, אך רשימת הפרוייקטים שהצבתי לעצמי עוד ארוכה ויש סדרי עדיפויות.



מי בא לכוס תה? יש גם עוגיות לוקום טעימות, אך את המתכון אתן כבר בפוסט אחר.

יעל.


10 תגובות :

אנונימי אמר/ה...

וואו, איזה יופי!

יעל.קיפודים אמר/ה...

וואוא - זה פשוט מושלם!

הניק זיקוקית תפוס אמר/ה...

נפלא!!

גלי אמר/ה...

חוש הומור מפותח ויד אומן !! מקסים !!

אנונימי אמר/ה...

יעלי...
מושי-מושי-מושלם!! את מותירה אותי בפה פעור כל פעם מחדש!
ויש לי בשבילך עוד רעיון-- דמות מה-ד-ר-ד-ס-י-ם ("טי די טי די טי די..ואם תהיו טובים, אולי תצליחו לשמוע את הדרדסים").
אני לא יודעת מה איתכם, אצלנו הם להיט. גרגמל וחתחתול בעיקר. יהל אפילו נוהג לצטט את גרגמל בסיטואציות מסויימות...
אני מוכנה להסדיר את הנושא תמורת סכום נכבד :)
בתור ילדה קטנה, ששנאה את הדודה שלה, דאז מתבגרת מעצבנת, הדבקתי לה את השם "גרגי" בשל אופיה המרושע(לעניות דעתי הסובייקטיבית כמובן). במשך שנים דבק בה הכינויי וכל המשפחה קראה לה כך בשיא הטבעיות. לא סתם יש לדמות הזו יש מקום של כבוד בחיי :)
נשיקות
פנינה

יעל אמר/ה...

תודה לכולן על המחמאות, זה בהחלט עושה טוב על הלב :)

סלבס אמר/ה...

הומר סימפסון יקח לי שנים !! את יושבת שזה כל כך קל? שיואו זה מטורף!

Lilu אמר/ה...


שאלה:
את מעבירה קורסים?
אני מעוניינת לדעת לעשות למשל דמויות כמו שעשית פה, בעצם יותר את תהליך העבודה, מאפס עד המוצר המוגמר, יש לי קצת ידע והייתי רוצה להרחיב אותו

יעל אמר/ה...

הי לילו,
עד עכשיו העברתי סדנאות פיסות בעיסת נייר. עכשיו, לאחר שנתיים בדיוק של עבודה קשה (אך מהנה ללא ספק בכלל...), החלטתי לצמצם למינימום את הסדנאות כדי לנוח קצת. אני ממש זקוקה לזה, ולכן איני מקבלת תלמידים חדשים לסדנאות הנוכחיות, מצטערת.
כשאחזור לפעילות הסדנאות, אעדכן.
חג שמח,
יעל.

Unknown אמר/ה...

וואו!!! איזה יופי! ממש כשרון אמיתי.
אני ניסיתי לפני כמה שנים לפסל בעיסת נייר ויצא לי גוש לא ברור שקראתי לו כבשה :)
נראה לי שאני אמשיך לראות את הדמויות האהובות בסרטים לצפייה ישירה ואוותר בשלב זה על הנסיונות ליצור אותם עם הידיים.
בכל מקרה, נתת לי המון השראה בפוסט הזה, תודה.