יום ראשון, 7 ביוני 2015

תודה

תם ונשלם.

היה מדהים!

היה ארוך, היה קצר, היה מעורר, היה מעייף, היה מרגש, אבל בעיקר הכיל כל כך הרבה רגשות שהתערבבו אלה באלה ויצרו בלילה מטורפת של רגשות מהולה באדרנלין ברמות לא חוקיות בעליל ☺.

ריגשתם אותי.

בתגובות, בחיבוק, בפרגון, באהבה לי ולמוצריי, ברכישה ובהפצת הבשורה הלאה, כדי שגם אחרים יהנו ☺.

אני כותבת ומרגישה שזה נשמע (יותר נכון נכתב..) "מעט מדי"... כאילו אין מילים שיטיבו לתאר את עוצמת החוויה הזו, ובאמת אני לא מוצאת את המילים.

אני.

לא מוצאת מילים.

מוזר לגמרי. בדרך כלל הן באות לי בקלות...

והפעם הן לא, אז אני מקווה שתבינו את מצבי המעורער לטובה, ותקבלו ממני את הכרת התודה הפשוטה שלי יחד עם חיבוק גדול ואוהב ממני בחזרה אליכם.

יעל

כל התמונות, למעט האחרונה, צולמו על ידי אפרת לובל - צלמת מוכשרת במיוחד, היכנסו אליה לדף ותראו שאני לא סתם אומרת ☺

התמונה האחרונה צולמה על ידי עדית הלוי, הלא היא חצי מסבתא מרים




אחת מיוחדת, שנמצאת עכשיו בחדרה של ילדה עוד יותר מיוחדת... תודה לך, רוני ♥






התמונה צולמה על ידי עדית הלוי

להתראות רק בשמחות!

2 תגובות :

יפעת אמר/ה...

כמה שהדברים שלך מהממים!! לא יצא לי לראות אותך ביריד וחבל :(

חתולי8 אמר/ה...

פעמיים הייתי אצלך ובכל זאת לא נפגשנו...
לא יכולתי לבוא בשעות ה"רגילות" כי עבדתי, אז ניסיתי אחרי או לפני שההמון הגיע...
מקווה להתראות בהזדמנות אחרת.
נשיקות♥